Ali Yıldız: Sorunlar Mücadeleyle Çözülür
Diyanet-Sen Genel Başkanı Ali Yıldız din gönüllülerimizin mali, özlük ve sosyal haklarının korunması, geliştirilmesi, çalışma şartlarının iyileştirilmesi için çalışıp çabalayıp mücadele ediyoruz.
Sinop Şube’nin Teşkilat Programı’nda konuşan Ali Yıldız, temel hak ve özgürlükleri savunan, yasakların kaldırılmasında, yüzlerce sorunun çözüme kavuşturulmasında emeği olan bir sendika olduklarını kaydederek, her zaman hakkın, haklının, mazlum ve mağdurun yanında olduklarını, olmaya da devam edeceklerini söyledi.
Ali Yıldız, konuşmasında siyonist rejimin saldırılarına da değinerek, şöyle konuştu: “Bugün yaşananların tek sorumlusu, küstahça ve hesabı sorulmayacağına duyduğu güvenle Filistin halkına yıllardır sistematik şiddet ve katliam uygulayan, masum insanları açlığa ve yokluğa mahkûm eden, şehirleri yüksek güvenlikli hapishanelere dönüştüren, Mescid-i Aksa'ya defalarca alçakça saldırılar düzenleyen işgalci siyonist rejimdir. İşgalci rejim, neden olduğu zulmün sonuçlarını yaşıyor. Barış ve huzuru tesis etmenin tek yolu siyonist rejimin saldırılarına son vermesi ve işgal ettiği yerlerden çekilmesidir. Filistin halkının soykırıma karşı kendisini savunma hakkı meşrudur. Filistinli kardeşlerimizin meşru mücadelesini destekliyoruz.”
Sinop teşkilat buluşmasına Diyanet-Sen Genel Başkan Yardımcısı Kerim Alptekin, Sendika Avukatı Hacı Muharrem Mankır, Şube Başkanı Yaşar Köstek, şube yönetimi, ilçe temsilcileri, komisyonlar ve üyelerimiz katıldı.
Genel Başkan Ali Yıldız ve beraberindekiler Boyabat Kaymakamı Enver Yılmaz, İlçe Müftülüğü ve Diyanet Gençlik Merkezini ziyaret ederek, hizmet kolu çalışanlarımızla sendikal beklenti ve talepler konusunda istişarelerde bulundu.

