Antalya Şubelerinden Genel Merkez Ziyareti
Diyanet-Sen Antalya 1-2-3 Nolu Şube Başkanları Mevlüt Sancar, Mustafa Aslan, Ali Özdemir ve beraberlerindeki heyet Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir’i ziyaret etti.
Antalya'da yaptıkları çalışmalar konusunda bilgi veren şube başkanları, yapılabilecekler konusunda da Genel Başkan Güldemir ile görüş alışverişinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Genel Başkan Mehmet Ali Güldemir, Diyanet-Sen’in büyük ve güçlü bir aile olduğunu belirterek “Şube başkanlarımızdan ilçe temsilcilerimize genel merkez yönetimimizden iş yeri temsilcilerine hepimiz bu güzel teşkilatın birer parçası olarak kardeşlik ve kurucu ilkelerimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz. Yol haritamızı ortak akılla istişare ile belirleyerek yol alıyoruz. Hep birlikte güzel işler başaracağımıza inanıyorum.” Şeklinde konuştu. 

