Birlik Haber-Sen’den Hayırlı Olsun Ziyareti
Birlik Haber-Sen Genel Başkanı Ömer Budak, 14 Temmuz 2020’de gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurul’da Diyanet-Sen Genel Başkanlığına seçilen Mehmet Ali Güldemir ve yönetimine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Diyanet-Sen Genel Merkezi’nde gerçekleştirilen ziyarette Birlik Haber-Sen Genel Başkanı Ömer Budak’ın yanı sıra Genel Başkan Yardımcısı Mevlüt Burgaç da hazır bulundu.
Birlik Haber-Sen Genel Başkanı Ömer Budak, Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir ve yönetim kurulu üyelerine yeni görevlerinde başarılar diledi. Budak, “Diyanet-Senimiz her zaman ilklere imza atmıştır. Yeni dönemde de başarılı işlere imza atacağınıza güzel kazanımlar elde edeceğinize inanıyoruz” dedi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir “Sendikamızın ve üyelerimizin hizmetindeyiz. Yeni hedeflere ulaşmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Birlik beraberlik içinde sendikamızı daha iyi yerlere getirme çabası içinde olacağız” şeklinde konuştu.

