Denetleme Kurulu 2023 Yılı 2. Dönen Denetimini Gerçekleştirdi
09 Şubat 2024, Cuma
Diyanet-Sen Genel Denetleme Kurulu 2023 yılı ikinci 6 aylık olağan denetimini gerçekleştirdi.
Mehmet Hadi Gündüz başkanlığında toplanan ve İbrahim Güzeldağ, Ahmet Görgülü, İrfan Bakır ve Halil İbrahim Kulaç’tan oluşan genel merkez denetleme kurulu üyeleri 8-9 Şubat 2024 tarihlerinde Diyanet-Sen’in 2023 yılı ikinci 6 aylık faaliyetleri inceledi. Kurul üyeleri yönetim kurulu üyelerinden de çalışlalar konusunda bilgi aldı.
2 gün süren denetlemeler sonucu raporunu oluşturan kurul, Diyanet-Sen’in kurumsal kimliğin gereği disiplinli, düzenli ve sistematik çalışıldığını belirterek, Genel Yönetim Kuruluna yeni çalışmalarında başarılar diledi.

