Denetleme Kurulu 2024 Yılı İlk Dönem Denetimini Gerçekleştirdi
26 Temmuz 2024, Cuma
Diyanet-Sen Genel Denetleme Kurulu 2024 yılı ilk 6 aylık olağan denetimini gerçekleştirdi.
Mehmet Hadi Gündüz başkanlığında toplanan ve İbrahim Güzeldağ, Ahmet Görgülü, İrfan Bakır ve Halil İbrahim Kulaç’tan oluşan genel merkez denetleme kurulu üyeleri 24-25-26 Temmuz 2024 tarihlerinde Diyanet-Sen’in 2024 yılı ilk 6 aylık faaliyetlerini inceledi. Kurul üyeleri yönetim kurulu üyelerinden de çalışlalar konusunda bilgi aldı.
3 gün süren denetlemeler sonucu raporunu oluşturan kurul, Diyanet-Sen’in kurumsal kimliğin gereği disiplinli, düzenli ve sistematik çalışıldığını belirterek, Genel Yönetim Kuruluna yeni çalışmalarında başarılar diledi.

