Diyarbakır İl ve İlçe Yönetimleri ile İstişare Gerçekleştirildi
Diyanet-Sen Genel Başkan Yardımcıları Ali Yıldız ve Ali Güzeldal Diyarbakır il ve ilçe yönetimleri ile bir araya gelerek sendikal faaliyetler üzerine istişarede bulundular. Yıldız: Birlik ve Beraberlik İçinde Sorunların Üstesinden Gelebiliriz.
İstişare toplantısında konuşan Genel Başkan Yardımcısı Ali Yıldız istişarenin önemine değinerek, “Sizin fikirleriniz bizim için çok değerli. İlinizi, bölgenizi, buraya özgü sorunları sizler bizden çok daha iyi biliyorsunuz. Dolayısıyla bu büyük ve güzel aileyi birlikte yöneteceğiz. Örgütlü olmanın gücünü, birlik ve beraberlik içinde sorunların üstesinden nasıl gelindiğini Diyanet-Sen 18 yıldır en güzel şekilde ispatladı. Bundan sonra da kurucu ilkelerinden taviz vermeden çalışmalarımıza devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.
Diyanet-Sen’in Türkiye’nin her il ve ilçesinde örgütlü güçlü bir teşkilat yapısına sahip olduğunun altını çizen Genel Başkan Yardımcısı Ali Yıldız, “Bu gücün sırrı birlik ve beraberlik içinde kardeşlik bilinci ile hareket etmemizdir. Bu gücün sırrı fedakarlıktır, planlı, disiplinli çalışmadır. Bizler genel merkez yönetimi olarak din görevlilerimizin sorunlarına çözüm üretmek için her kapıyı çalıyor, ilgili birimlere çözüm bekleyen sorunları ve çözüm önerilerimizi iletiyoruz.” dedi.
Diyarbakır Şube Başkanı Ömer Evsen, şube yönetimi ve ilçe temsilcilerinin katılımı ile gerçekleşen istişare toplantısında din görevlilerinin sorun ve talepleri, saha değerlendirmeleri görüşüldü. 

