Düzce Şubesi Genel Merkezi Ziyareti
30 Nisan 2021, Cuma
Düzce Şube Başkanı Şaban Coşkun Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir ve yönetim kurulu üyelerini makamlarında ziyaret etti.
Şube olarak yaptıkları faaliyetleri hakkında Genel Başkan Mehmet Ali Güldemir’e bilgi veren Coşkun, önümüzdeki dönem yol haritası konusunda da Güldemir ile istişarede bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Güldemir, “Birlikte karar verip birlikte yol yürüyoruz. Sizler teşkilatımızın bel kemiği omurgasısınız. Sizlerin fikirleri, bizim için çok değerli. Birlikte sendikamızı çok daha güzel konumlara getirmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

