Evsen’in Katılımıyla Diyarbakır İl Divan Toplantısı Gerçekleştirildi
Diyanet-Sen Genel Başkan Yardımcısı Ömer Evsen’in katılımıyla Diyarbakır İl Divan toplantısı ve Bismil teşkilat bulışması yapıldı. Toplantıya Diyarbakır Şube Başkan Ahmet Yılmaz şube yönetim kurulu üyeleri, Bismil İlçe Temsilcisi M Han İçen, ilçe temsilcileri, komisyonlar ve üyeler katıldı.
Toplantıların açılışında konuşan Ömer Evsen “Her zaman emeğin karşılığının alınamayabileceğini ama her başarının, elde edilen her kazanımın, varılan her hedefin mutlaka bir çalışmanın, mücadelenin, akıtılan terin eseridir. Bizler zor bir iş yapıyoruz. 26 yıldır ülkemizin daha demokratik olası, din hizmeti ve vakıf hizmetinde çalışanların sorunlardan arınmış bir şekilde işinin başına gidebilmesi, gelir dağılımında adaletsizliğin giderilmesi, kamu görevlilerinin mali, sosyal ve özlük haklarının iyileştirilmesi için kayda değer bir yol aldık, pek çok sorunu çözüme kavuşturduk, hayal dahi edilmeyen yasakların tarih olmasını sağladık. Sadece son toplu sözleşmede bile hizmet kolumuz adına güzel kazanımlar elde ettik. Bütün bunlar, örgütlü gücümüz; el ele vermemiz, kol kola girmemiz, omuz omuza yürümemiz sayesinde oldu.” Dedi.
Evsen, Diyanet-Sen sosyal ve kültürel sendikacılığın, hizmet sendikacılığının adresi, erdemlilerin buluşma merkezidir. Emeğimize, ekmeğimize, haklarımıza, özgürlüklerimize, onurumuza, medeniyet davamıza sahip çıkarken ‘birlikte üretelim, hakça bölüşelim’ anlayışıyla erdemli, adil ve medeniyet değerleriyle şekillenmiş sendikal duruşun merkezi olduk. 21. Yılımızı doldurduğumuz Genel Yetkide sendikacılıktaki ehliyetimiz, sözlerimizdeki tutarlılık ve samimiyetimiz, nihayetinde medeniyet davasına dair aidiyetimizle din görevlilerinin desteğine mazhar olup 90 bin üyeye ulaştık. 21. Kez Genel Yetkili olmamıza vesile olan şube ve il başkanlarımıza, yönetimlerine, ilçe başkanlarımıza, yönetimlerine, İş yeri temsilcilerimize, kadınlar komisyonumuza, gençlik komisyonumuza, sendikamıza emek ve gönül veren lider kadromuza şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.

