Güldemir: Erdemli ve Eylemli Sendikacılık Yapıyoruz
Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir, Diyanet-Sen’in erdemli ve eylemli sendikacılık anlayışı ile yeni başarı öyküleri yazacağını belirtti.
Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir, Genel Sekreter Hacibey Özkan, Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Yaman, Samsun Şube Başkanları ve yönetimleri ile bir araya gelerek sendikal çalışmalar konusunda istaşarede bulundular.
Toplantıda konuşan Güldemir, Diyanet-Sen’in erdemli ve eylemli sendikacılık anlayışı ile yeni başarı öyküleri yazacağını belirterek “ “Doğu’da biz, Batı’da da” Evet, Kars da biziz, Muğla da biziz, Mardin de biziz, Edirne de biziz. Biz tek yüreğiz. Teşkilatımızla birlikte yeni başarılara yeni destanlara imza atacağız inşallah” dedi.
“Memur-Sen'in, Diyanet-Sen’in milletin karşısında olduğu bir hikâye hiç olmadı” diyen Güldemir, “Ülkemize her zaman katkıda bulunduk. Ülkemizin dar zeminlerden çıkmasında rol oynadık. Diyanet-Sen ailesi bu anlamda, şimdiye kadarki hikâyesiyle 22 yılı geride bırakarak destanlar yazıyor. Diyane-Sen, sendikacılığın kitapta yeri var mı tartışmalarının yaşandığı zeminden çıkıp, sendikacılığın kitabını yazan bir başarıya ulaşmıştır. Diyanet-Sen, rüşdünü ispat etmiş bir oluşumdur ve yeni bir dünya mümkündür anlayışını en iyi şekilde kanıtlamış bir teşkilattır” diye konuştu.

