Kastamonu Genç Memur-Sen’den Hayırlı Olsun Ziyareti
05 Kasım 2020, Perşembe
Kastamonu Genç Memur-Sen Komisyonu üyeleri geçtiğimiz Temmuz ayında Diyanet-Sen Genel Başkanlığına seçilen Mehmet Ali Güldemir’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Kastamonu Genç Memur-Sen Başkanı Vahit Kıldıroğlu ve yönetim kurulu üyelerine Genç Memur-Sen Başkanı Mustafa Başkara eşlik etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Ali Güldemir, toplumun sahip olduğu en büyük gücün gençler olduğunu belirterek “Toplumların umut ışığı gençliktir. Hak davayı sahiplenen, korkusuzca savunan yücelten gençlere ihtiyacımız var. Ben sizlere bakınca bu gücü bu enerjiyi görüyorum.” diye konuştu.

