Nevşehir Şubesi’nden Hayırlı Olsun Ziyareti
Diyanet-Sen Nevşehir Şube Başkanı Ahmet Aydemir ve yönetim kurulu üyeleri geçtiğimiz Temmuz ayında gerçekleştirilen Diyanet-Sen olağanüstü genel kurul seçimleri sonucu Diyanet-Sen Genel Başkanlığı’na seçilen Mehmet Ali Güldemir ve yönetim kurulu üyelerine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Genel Başkan Mehmet Ali Güldemir, “Nazik ziyaretinizden dolayı teşekkür ediyorum. Amacımız insana hizmet olunca bazen sendika oluyor bazen dernek bazen vakıf önemli olan güzel hizmetler yapmak insanların işlerini kolaylaştırmak insanlık için bir ışık yakmak. Dönüp geriye baktığımızda faydalı işler yapmanın bulunduğumuz makamın sorumluluklarını yerine getirmenin gönül huzurunu duyabilmek için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz, göstermeye de devam edeceğiz” ifadelerine yer verdi.

