Urhan ile Yola Devam
Diyanet-Sen Hatay Şubesi 5. Olağan Genel Kurulu, geniş katılımla gerçekleştirildi. 3 Kasım 2018’de yapılan şube genel kurul seçimleri sonucu mevcut Şube Başkanı Hasan Urhan güven tazeledi.
Antakya İlçesi’nde bir restaurantta gerçekleştirilen programa, AK Parti Hatay Milletvekilleri Sabah Özgürsoy Çelik, Hacı Bayram Türkoğlu, Memur-Sen ve Diyanet-Sen Hatay İl Başkanı Hasan Urhan, AK Parti Hatay İl Başkanı İbrahim Güler, SGK Hatay İl Müdürü Hamit Bal, Milli Eğitim Hatay İl Müdürü Kemal Karahan, AK Parti Kadın Kolları Hatay İl Başkanı Sara Gök, AK Parti Antakya İlçe Başkanı Ramazan Alpaslan ile çok sayıda davetli katıldı.
Genel Kurul toplantısında konuşan Memur-Sen İl Başkanı ve Diyanet-Sen Şube Başkanı Hasan Urhan, “Din görevlisi olarak çalışmak özveri ister, mücadele ve azim ister. Diyanet bizimdir. Diyanetime ve başkanıma dokunma sloganıyla Diyanet İşleri Başkanlığına sahip çıkan 81 ilde eş zamanlı eylemler yapan bizlerdik. Türkiye’de Diyanet sırat köprüsünden geçerken yanımızda olanlar, yarın da yanımızda olacaktır. Diyanet-Sen olarak din görevlisinin olduğu her yer bizim için kıymetlidir. Bu sebeple sevgiyi ve kardeşliği asli unsur olarak görüp, asli unsurun gerekli noktasında birbirimize kenetlenmeliyiz.” dedi.
Gerçekleştirilen seçimler sonucu Hatay şube yönetimi şu isimlerden oluştu:
1- Şube Başkanı : Hasan Urhan
2- Şube Bşk. Yrd (Şube Bşk. Vekili) : Hüseyin Kahraman
3- Şube Bşk. Yrd. (Teşkilatlanma) : Murat Aksoy
4- Şube Bşk. Yrd. (Mali İşler) : Kazım Kurtuluş
5- Şube Bşk. Yrd. (Basın ve İletişim) : Rıza Ateş
6- Şube Bşk. Yrd. (Tpl Söz. ve Mvz) : Murat Rehan
7- Şube Bşk. Yrd. (Eğt ve Syl İşler) : Mehmet Rislan Yöney

